sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Nälkäpeli

Nämä kynnet tein Nälkäpeli-elokuvan ensi-iltaan. Tiesin, että halusin jotain erityistä leffaa varten, jotain mihin voisin käyttää Colours from the Capitol -kokoelman lakkoja. Etsin inspiraatiota netistä ja pian löysinkin videon, jossa oli näytetty vaiheet tällaisiin kynsiin:

Vasen käsi

Pohjaväri on China Glazen Smoke and Ashes, laitoin sitä kaksi kerrosta. Sitten aloin väsäämään Matkijanärhi-pinssiä vasempaan aksenttisormeeni. Aikaa meni n. tunti, mutta olen ja olin tyytyväinen lopputulokseen.


Käytin Maybellinen Urban Lemonia, OPIn Rising Staria ja Kissin kultaista nailart-väriä

Oikeaan käteen en edes viitsinyt yrittää tehdä samaa koristelua kuin vasempaan, vaan päädyin tekemään aksenttisormeen liekit, sillä Katnishan on "Girl on Fire". Halusin liekeistä mahdollisimman realistiset, ja onnistuinkin siinä aika hyvin.


Liekkeihin käytin: OPIn Friar, Friar Pants On Fire, OPIn Rising Star, Maybellinen Urban Lemon ja päälle vedin kerroksen China Glazen Lux and Lushia.

Täytyy tulevaisuudessa jatkaa vapaalla kädellä koristelemista (se vain jotenkin tuntuu pelottavalta, joten turvaudun lähes aina leimoihin).

2 kommenttia:

  1. Mahtavat kynnet! Mistä tuo pinssi on muuten hankittu? Mietin jossain vaiheessa että olisin ottanut itselleni matkijanärhi-tatuoinnin, mutta sitten mä vähän suutuin nälkäpelille kun en tykännyt siitä lopusta...=) Nyt mä olen tosin vähän leppynyt, joten eipä sitä tiedä vaikka mä saisin ihan pysyvänkin pinssin itselleni=) Mutta tuollainen irroittetava olisi silti tosi hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä mattapintaisemmat pronsssisemman väriset ovat arvonta voittoja (mulla yksi ja Mimosalla yksi) ja sitten se kultaisen värinen kiiltävä on tilattu ebaysta. Siellä on varmasti iso valikoima kaiken nbäkösiä pinssejä:)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...