perjantai 13. heinäkuuta 2012

Vintage Roses

Jonkun kohtalon oikun takia olen ilmeisesti poistanut luonnoksen tästä tekstistä, joten uusi yritys:

Varsinkin tämän kevään aikana monissa blogeissa on näkynyt ruusuisia kynsiä, jotka muistuttavat vanhan aikaista ruusutapettia. Hempeät sävyt ja romanttiset aiheet vetoavat kovasti minuun, joten täytyihän minun sitten väsätä sellaiset kynnet:


Pohjavärinä on China Glazen Re-Fresh Mint, jota on kaksi tai kolme kerrosta. Sen päälle leimasin kukkakuviot Konadin laatasta m65 Konadin pinkillä leimauslakalla. Koska pinkki tuntui liian kovalta tähän pehmeään värimaailmaan, vetelin ruusujen päälle China Glazen Something Sweet -lakkaa, joka toikin mukavaa eloisuutta ruusuihin. Koko komeuden kuorrutin Seche Vitellä.


Tykkäsin tosi paljon lopputuloksesta, vaikka ruusut kaukaa näyttävätkin epämääräisiltä pinkeiltä palloilta :P.

P.S. Jostain syystä olen viime aikoina käyttänyt tosi paljon China Glazen lakkoja. Omistan kyllä muitakin merkkejä (aika paljonkin), mutta jotenkin CG-lakoissa on epätavallisia värejä (minttu, keltainen, eri sinisiä jne), jotka ovat nyt vedonneet minuun. Itseäni alkoi nimittäin vähän häiritsemään, kun tajusin miten vähän olen käyttänyt esim. OPIa viime aikoina.

8 kommenttia:

  1. No, mä käytän OPIa sunkin edestä. Noi on niin nätit kynnet. Mulla oli ihan tollanen väri ja ruusut mun päiväpeitossa melkein 10 vuotta sitten:D

    VastaaPoista
  2. Ihana väriyhdistelmä ja suloiset ruusut <3

    VastaaPoista
  3. Kivan lisän tekee tuo ruusujen kaksivärisyys. Hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuli tosiaan tehtyä pakon edessä toi värilisäys, mutta näyttää kyllä hyvältä!

      Poista
  4. Teille ois kummallekin mansikka: http://lilaalakkaa.blogspot.fi/2012/07/mansikkahaaste.html
    =)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...