sunnuntai 12. elokuuta 2012

Ankkurit ylös

Mulla oli harmivaisen ( eli harvinaisen) suuria ongelmia valita mitkä kynnet tekisin. Pyörittelin mun laattakokoelmaa puolisen tuntia kädessä ja mietin ja pähkäilin. Lopulta ratkaisin, että haluan käyttää China Glazen viime kevään Electropop -kokoelman Electric Beatia. Se on niin upea taivaansininen cremelakka. Olisin aluksi jättänyt sen hankkimatta, mutta satuin olemaan Mimosan luona käymässä, kun hänen lakkatilauksensa tuli Electric Beat mukanaan, ja mä rakastuin.

Electirc Beat peitti täydellisesti toisella kerroksella. Ensimmäinenkin voisi riittää, jos osaa lakata tasaisesti. Mulle jää ekalla kerroksella aika raitaiseksi kynnet...Ensin leimasin hopealla Konadin lakalla kuplia Konadin laatasta m85.  Pidin siitä, ettei ne juuri ollenkaan erotu. Kynnet tuntui silti kesken jääneiltä. Otin sitten käyttöön hylkäämäni idean meri-aiheisista kynsistä.  Leimasin Konadin valkoisella lakalla ankkureita Bundle monster laatasta BM08 ja Shine ur Nail laatasta OB-K.  Iso kampasimpukka on Bundle monster laatasta BM09. Pienempi simpukka ja kotilo ovat Shine ur Nailsin OB-J laatasta.




Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- China Glaze Electric Beat
- Konad hopea
- Konad valkoinen
- Seche vite



Nyt mä en saa mielestäni irti OPIn Red Lights Ahead...Where? -lakkaa, jonka näin Mimosalla. Upea upea pirteän kirkkaanpunainen creme-lakka. Tahdon tahdon!

4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...