maanantai 20. elokuuta 2012

Breakfast at Tiffany's

Heipparallaa!

Olen suuri Audrey Hepburn fani. Aamiainen Tiffanylla on yksi lempielokuvistani (tietenkin Leijonakuninkaan jälkeen). Olin siis superinnoissani kun Mimaxiin tuli uusia laattoja, joista tämä Audrey -laatta pomppasi silmiini ja tilasin sen melkein heti. Lakaksi valitsin tietenkin China Glazen For Audreyn, joka on aivan Tiffanyn turkoosi lakka. Koostumus lakassa on melko huono, tahmainen. Kaksi kerrosta kuitenkin riittää hyvin. Mun mielestä monet China Glazen vanhemmat cremelakat ovat vähän tällaisia. Ilmakuplia tulee myös aika helposti.

Leimasin OB38 laatasta Audreyt Konadin mustalla. Se toimii todella hyvin, mutta suttaa niin kamalan paljon. Asemointi ei mennyt joka kynnellä ihan kohdalleen, mutta ei se mitään. Nää on vähän tällaset Andy Warhol henkiset.



Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- China Glaze For Audrey
- Konad musta
- Seche vite

Oon ollu viikon vähän kipeenä. Ääni poissa ja yskin keuhkoni pihalle. Nyt vähän helpottaa, kun sain poikaystävältä kipeyslahjaksi (mun perheen juttu lapsena, kun minä tai veljeni oltiin sairaita, äiti osti meille "kipeyslahjat") butterLONDONin Knackered -lakan. Ihana duocrome hologlitterillä. Tiedätte siis mitä on luvassa ensi kerralla.


Vielä lopuksi biisi Aamiainen Tiffanylla -elokuvaan liittyen. 

 


Holly Golightly:
 Well, when I get it the only thing that does any good is to jump in a cab and go to Tiffany's. Calms me down right away. The quietness and the proud look of it; nothing very bad could happen to you there. If I could find a real-life place that'd make me feel like Tiffany's, then - then I'd buy some furniture and give the cat a name! (Breakfast at Tiffany's)

2 kommenttia:

  1. Ihanat! Tosi onnistunu toi Audrey-kuvio, tai että sen tunnistaa ja se leimautukin näköjään ihan hyvin.

    Hehee, mun For Audrey on kokenu sellaisen ohennnustippasateen, että ihme jos se on enään elossa muutaman vuoden päästä :P. Mutta sen koostumus on tällähetkellä ihan hyvä!

    Olin itekki just aatellu käyttää tota lakkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo toimi se hyvin. Enimmäkseen ongelmia asemointien kanssa ja Konadin suttumustan lakan kanssa.

      For Audrey<3 Mun eka China Glaze.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...