tiistai 4. syyskuuta 2012

1. Päivä: Punainen



Tervetuloa seuraamaan Tuitun ja Mimosan 31 päivän haastetta!

Minä ensin minä ensin! Tuittu täs moi. Innostuin suuresti OPIn tämän kesän Vintage Minnie Mouse- kokoelmasta ja tilasin ne kaikki. Tämä lakka mua aluksi vähän epäilytti, mutta kun multa puuttui kunnon punainen, niin ostin sitten tämänkin. Onneksi niin, sillä tästä tuli heti mun yksi lempilakoista forever. Lakka on kirkkaanpunainen hennolla fuksianpunaisella shimmerillä. Peittää yhdellä kerroksella ja on melkein heti kuiva. Lakan pinta jää superkiiltäväksi ja tasaiseksi. Imartelee kalmovaaleaa ihoani. Alla olevassa kuvassa nuo tummemmat kohdat ovat heijastuksia takanani olevista puista!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj07rQ_RGYzqIeJfFHCSzbQfC9zG0gPzOsLjFVopxNh4Id3TeoKAZxrdWlwQbvC2cmWHsGhIPEnyUjaXFxkMKCiclQlbsItUasBtqcZzbnOKr1QCETBIGgO9x2hBOhXmhACsXBqqkAiumM/s1600/kuveja+556.JPG
Tuitun kynnet varjossa


Tämä on mun ensimmäinen kerta ikinä, kun kokeilin water decaleja! Nämä Minnit olen tilannut Mimaxilta. Halusin yhdistää lakan teeman koristeluihin. Water decalien käyttö olikin paljon helpompaa kuin luulin. Nyt olen tilannut niitä lisää Amerikasta, Englannista ja Australiasta...Tulevaisuudessa luvassa siis paljon mahtavia decaleja.

Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail Strengthener
- OPI The Color Of Minnie
- Orly Glosser



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtSpr0tgUwMu6IjAN495pXAZoaPMduDh1jJGTtkrP-mmeDN2UiqzNNJ76iK9TKqZfLHI8TKXyOHqVezRsr7aWwViWuIkfcbFKZvNQgYKX9jHL1-xO3uViRRnAX7v1lrmselWcqVJaq518/s1600/kuveja+562.JPG
Tuitun kynnet auringossa

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>


Mimosan kynnet

Olen usein suunnitellut tämän haasteen aloittamista, mutta se on aina pysähtynyt ensimmäiseen päivään: Punaiset kynnet. Pidän kyllä punaisista kynsistä, mutta jotenkin mikään omistamani punainen ei sovi kesään/kevääseen. Tänä kesänä lakkasin aiemminkin punaisella kyllä kynnet (tätä haastetta ajatellen), mutta otin lakat samantien pois, kun väri tuntui liian jouluiselta.

Sitten muistinkin, että ostin keväällä OPIn Hollanti-kokoelmasta minilakkasetin, josta en ole yhtäkään vielä kokeillut (... ups). Sieltähän löytyikin ihana lakka: Red Lights Ahead... Where?


Mimosan kynnet

Ja kuten Tuittu ihastui punaiseen Minni-lakkaansa, Ihastuin minäkin tähän punaiseen. Se on ihanan kesäisen mansikanpunainen, joka leikkaa oranssiin. Sopi minulle niin hyvin, ja lakka levittui tosi hyvin. Peittävään lopputulokseen sain käyttää kaksi-kolme kerrosta, mutta kynnenaluseni olivat vähän pinttyneet (hyi), joten se saattoi vaikuttaa lopputulokseen.

OPI 15ml: Are We There Yet? ja OPI 3,75ml: Red Lights Ahead... Where?

RLAW on siis minilakka, jossa on lakkaa 3,75 ml. Normaalissa Opin pullossa on 15ml. Yllä vertailukuva normaalista ja pienestä pullosta.

4 kommenttia:

  1. Ihania punaisia! Mun tarvis myös jatkaa tätä haastetta, ehkäpä saan nyt teiltä uutta puhtia (olisinkohan mä päivässä 18 tjsp...). Mulla on itse asiassa kans just nyt kirkkaan punaiset kynnet, ei ole ollut pitkään aikaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se puhti aina katoaa, kun jotain pitäisi tehdä. Punaiset rokkaa! :D

      Poista
  2. Oi voi, onnea haasteeseen ! Mulla meni varmaan puoli vuotta, että sain haasteen tehtyä :D:D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...