maanantai 26. marraskuuta 2012

Tunnustus




1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

Kiitos Sherelle, Runotytölle ja  Exchequerille hauskasta tunnustuksesta!

Haastamme kaikki tekemään tämän tunnustuksen!

1. Mimosa: Rakastan kutomista ja käsitöitä ja minulla täytyy olla aina jotain kesken. Nyt teen itselleni joulusukkia (Novitan Tweed -langasta, jossa on viheää, punaista ja valkoista. Olisi voinut olle parempikin lanka, mutta kun iski himo joulusukkiin...), joita käytän koko joulun (ja joulukuun ajan)

Tuittu: Nimi Tuittu tulee kirjasta Kuka lohduttaisi Nyytiä. Itse en ole suuri muumifani, vaan pikemminkin itseäni suurempien muumifanien ympäröimänä. Olen nyt aikuisempana kyllä löytänyt Muumit ja erityisesti muumimukit!

2. Mimosa: Minulla täytyy aina olla jalassa villasukat, jos olen kotona. Muuten tulee kylmä jaloista. Tämän takia villasukat kuluvat myös nopeasti puhki ja niitä saisi aina olla parsimassa. Kulutan varmaan villasukkia kolme kertaa nopeammin kuin muut ihmiset...

Tuittu: Vaikka Muumit eivät ole täysin mun juttuni, olen lapsenmielinen. Disney -elokuvat ovat parasta mitä tiedän, erityisesti lempielokuvani forever, Leijonakuningas!

3. Mimosa: Rakastan historiaa ja pukudraamaa. Downton Abbey on ehkä parasta ikinä. Sanoin kerran Tuitulle, että voisin katsoa sarjaa ilman tekstityksiä, ilman ääntä ja vaan ihailla upeita pukuja ja lavasteita. Mutta kaikki historiallinen pukudraama kyllä uppoaa minuun helposti: Borgiat, Tudorit jne (Vaikka ne kaksi Elizabeth I.stä kertovaa leffaa olivat kyllä mun mielestä kauheita. Jotenkin en yhtään pitäny ohjauksesta, leikkauksesta tai editoinnista, vaikka puvut olivat kyllä hienoja)

Tuittu: Lastenjuttujen lisäksi rakastan fantasiakirjallisuutta. Pottereita eniten, mutta myös monia muita, kuten Tulen ja jään laulu -sarjaa, Maameren tarinoita ja Diana Wynne Jonesin kirjoja. Mulla on kolme kirjahyllyä...

4. Mimosa: Olen välillä hirveän tunteellinen ihminen. Nytki kotona pörrää iso (ISO!) (raato)kärpänen, joka pääsi parvekkeelta sisään. Se on kauhean iso ja se surisee, mutta en millään viitsi tappaa sitä, enkä myöskään viedä sitä parvekkeelle, koska sinnehän se näillä kylmillä ilmoilla kuolisi...

Tuittu: Mun tunteellisuus liittyy enemmän elokuviin ja kirjoihin... Välillä tarvitsee hyvin paljon nenäliinoja.

5. Mimosa: Menetän elämänhaluni aina kun pitää herätä ennen seitsemää (tahdon nukkua!)....

Tuittu: Mulla on kroonisia niska- ja hartia kipuja. Oma vika pikku sika...

6. Mimosa: Joulu on vuoden parasta aikaa

Tuittu: Todellakin on! Vietimme Mimosan kanssa pari tuntia Stockalla katsomassa joulukoristeita...


7. Mimosa: Tunnen huonoa omaatuntoa lakkakokoelmani suuruudesta

Tuittu: Hamstraan glitterlakkoja, mutta pidän yleensä eniten cremelakkamanikyyreistäni. Todella outoa...


8. Mimosa: Edellisestä kohdasta huolimatta ostan koko ajan lisää lakkoja (taitaa olla "ammattitauti" bloggaajien keskuudessa :P )

Tuittu: Jos saisin suunnitella kynsilakkakokoelman, sen teemana olisi kissat. Siinä olisi ainakin pari erilaista ruskeaa ja harmaata sävyä (nimenä esim. Cattuchino) sekä joku musta shimmer tai glitter (Chat Noir). Toivottavasti joku kynsilakkaguru (Suzi) ottaa tästä vinkin, ja tekee kokoelman mun puolesta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...