lauantai 4. toukokuuta 2013

Päivä 22: Inspiraationa laulu

Mimosan kynnet:

Ei hirveesti inspannu tämä päivä, joten toteutin sen vähän tylsällä tavalla, eli tulkitsin suoraan lyriikoita leimojen muodossa kynsille.

Inspiraationa toimi Florence Welch and the Machinen Rabbit Heart (Raise it Up)


Lakkana China Glaze: Foie Gras
Vasemmalta oikealle:
Here I am, a rabbit hearted girlFrozen in the headlights....Konad valkoinenleima BM302...Instead of rushing towards the skyline (raise it up)
I wish that I could just be brave...
Leimauslakka China Glazen PassionLeima BM21....Midas is king and he holds me so tightKonad Keltainen Leima BM08
Töpötelty väri: Flormar DC02
And turns me to gold in the sunlightKonadin KeltainenLeima BM01



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tuitun kynnet:



Mä olen mystinen hopeinen diskomies
Mä olen kieltään lipova liskomies
Mä olen Uuden-Englannin nahkamies
aina ilosta syntyvä uudestaan

Kompromissina: metalliset liskokynnet



Minusta tämä haasteen kohta oli hankala ja epämääräinen. Loppuen lopuksi päätin valita lauluksi tämän kevään lempihittini, J.Karjalaisen upean Mennyt mies.

Holoa hololle on täydellinen tapa koristella kynsiä. Nimettömissä on A-Englandin hololakkaa Princess Tears, muissa sormissa Ascalon. Leimaukset tein Color Clubin Revvvolution hololla. Kuvio on Bundle Monsterin laatasta BM-224. 




Käyttämäni lakat:
- Orly Nail armor
- a england Ascalon
- a england Princess Tears
- Color Club Revvvolution
- Seche vite

Kuvio:
Bundle monster BM-224.



2 kommenttia:

  1. Hehee, näissä oli hauskaa inspiroitumista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. Sen jälkeen kun olin puoli vuotta harmitellut tätä kohtaa haasteesta, oli yllätys, että sainkin tehtyä kivat kynnet. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...